6 Şubat 2015 Cuma

Mim #5 Kendi Kitabını Yarat

Herkese merhabaa! Nasılsınız? Valla ben sinirli cunku bu yazıyı 2. Yazışım. Bilgisayarımın sarjı bozulduğu için telefondan yazıyorum, uygulama indirdim ama kaydetmediğim için başka uygulamaya geçince puuf tüm yazılar gitti. Ama heves etmişken yazıyım dedim *-* ee tatiliniz nasıl geçti? Kitap okuyabildiniz mi? -cevap yazın, plss- ben pek okuyamadım :( güya 5 tane okuycaktım. 2 tane bitirebildim ama ikiside MUHTEŞEMLERDİ! Bir tanesi Lux serisinin son kitabı Direniş. Bu seriyi okumayan kaldı mı? Okumadıysanız gidin alın ve Daemon Black'le tanışın. Diğer okuduğum kitap Kördüğüm. Bu kitap harika, muhteşem,süper ötesi yani bu kitaba bildiğim tüm iltifatları sıralayabilirim. Aşık oldum, öldüm, bittim bu kitaba. Lachlan *gözünden kalp çıkan emoji* şimdi benim kitaplardaki tüm erkek karakterlere aşık olduğumu sanmayın. Tabiki yok öyle bişey, tamamen iftira. Ama okuyup da aşık olmamak elde mi? Sorarım size. Neyse ne diyordum. Kördüğüm. O kitabı ALIN. Bu yazıyı gördüğünüz an gidin koşun alın okuyun. Bazen abartıyor muyum diyorum ama çok sevdim, napıyım *-* Aldıktan sonra daha ilk sayfalarda kitabın sonunu okumayın, tamam merak etmiş olabilirsiniz ama yapmayın, uyarıyorum. Saçmalamayın tabiki de ben gidip sonunu okumadım. Sonra tüm kitabı nolucağınu bilerek okumadım. Yapar mıyım hiç? Neysee çok uzattım zaten bilgisayarımın sarjı düzelince ikisi içinde yorum giricem. Şimdi yazıyı yazma amacıma gelirsek 'Kendi Kitabını Yarat' mimini yapacağım. Beni mimleyen One Day Better'a coook teşekkür ediyorum. Telefondan yazdıgım için linkini ekleyemedim *-*


1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Kesinlikle Fantastik yada Distopya.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Eğer yazabilecek kadar yetenekli ve yaratıcı olsaydım kesinlikle seri başlangıcı olarak yazardım. 

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Bu çok zor oldu işte! Bir kere fantastik yada distopya türünde olucağı için Türkçe isim koymazdım. Heralde yarattığım karakterin özelliklerine göre sözlükten bir isim seçerdim.

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Beğendiğim çok fazla yazar var buraya yazmaya kalksam ohoo ama bu soruya cevap olarak beni etiketleyen One Day Better'ın cevabını çalıyorum *-* 
"Necip Fazıl'ın bir sözü;
" Üstad'ın çalışma odasına giren bir yazar odaya göz attıktan sonra:
-Hayrola Üstad, çalışma odanda hiç kitap yok, siz hiç kitap okumaz mısınız? diye soru sorduğunda, Üstad şu cevabı verir:
-Sen hiç süt içen inek gördün mü? " 
Bir gün olur da yazarsam etkilenen değilde, etkilenilen yazar olmak isterdim. "

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Zaten fantastik olucağı için yeni bir dünya yaratırdım :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Bunu geçsek olmuyor mu? İlk olarak kime verirdim cidden bilmiyorum.

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Bu mimin çok zor olduğunu daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem söylüyorum bu mim cidden çok zor. Buna da kitaba göre karar verirdim.

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Etkileyici, Şaşırtıcı, Akılda Kalan

Bende Atlantisten Gelen Kitap Kurdu, Nazlı Kitaplık, Burak'ın Kütüphanesi, Nutellalı Yorumlar ve  Busre'nin Kitaplığı'nı etiketliyorum ^^ 
Görüşmek üzeree *-*

4 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim :D "Kördüğüm çok güzeldi valla güzeldi yemin ederim güzeldi Allah çarpsın ki güzeldi" cndkkfkdkf O kadoldundar övd7n ki bi an alsam mı diye düşündüm ndmff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim *-* ajahahafafa aynen öyle ya belki de abartıyorum bilmiyorum baya sevdim bu kitabı baya hatta bir ara mimi unutup direk kitaba övgülerimi sıralıycaktım ^-^

      Sil
  2. Ayayay teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Recent Posts

The Eve Trilogy by Anna Carey Jennifer L. Armentrout || Frigid Jennifer L. Armentrout || Wait For You Kiera Cass || Beni Seç Colleen Hoover - Umutsuz Becca Fitzpatrick - Fısıltı Suzanne Collins - Açlık Oyunları Veronica Roth - Uyumsuz Delirium by Lauren Oliver Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor

Unordered List

Text Widget

Consectetuer

Popular

Blogroll

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayfalar

Takipçiler

Comments

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Pages

Copyright © Kitap Kavanozu | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com